Samenwerkingen met commerciële partners zijn voor ons heel erg waardevol
Stichting Thuisgekookt zet verschillende kanalen in om nog meer thuiskoks en maaltijdontvangers te bereiken en zo de sociale impact te vergroten. Op dit moment werken wij samen met een aantal gemeenten die de kosten van de koppelingen op zich nemen die we in die gemeenten maken. In de rest van Nederland zijn deze kosten op dit moment helaas niet gedekt. Wij krijgen een stukje landelijke dekking vanuit een aantal fondsen, maar helaas kunnen wij met deze beperkte middelen lang niet iedereen helpen die zich buiten de focusgemeenten bij ons aanmeldt. Wij hebben hierdoor op dit moment een wachtlijst en door het samenwerken met commerciële partners kunnen wij een aantal van deze koppelingen alsnog bekostigen, zodat we uiteindelijk zoveel mogelijk mensen wel kunnen helpen.
Het levert onze partners ook veel op
Het bereiken van een sterk betrokken community van foodies en thuiskoks.
Landelijke exposure onder een potentiële doelgroep, terwijl je tegelijkertijd iets goeds doet voor de maatschappij.
De mogelijkheid je naam te verbinden aan een steeds groter wordende, impactvolle, maatschappelijke organisatie.
(Her)bruikbare digitale content voor je eigen kanalen.
Je krijgt veel meer waarde dan de investering in de samenwerking, vanwege de schenking aan een ANBI (en CBF erkend goed doel) waardoor je meestal 52% terug krijgt van de Belastingdienst.
Ons bereik
In de afgelopen twaalf jaar heeft Stichting Thuisgekookt een hechte community van thuiskoks en maaltijdzoekers opgebouwd. Onze website trekt maandelijks zo’n 24.000 unieke bezoekers en ons bruto maandbereik van alle (sociale) mediakanalen waarop we actief zijn ligt rond de 80.000 lezers.
Wie zijn onze thuiskoks en maaltijdzoekers?
Onze thuiskoks zijn bevlogen vrijwilligers die dagelijks koken, houden van lekker eten en een gezonde levensstijl en waarde hechten aan eerlijke producten en duurzaamheid. Ze geven graag het goede voorbeeld aan hun kinderen en vinden het belangrijk om iets te betekenen voor de maatschappij.
Onze maaltijdzoekers zijn mensen die vanwege een mentale of lichamelijke beperking niet meer in staat zijn iedere dag voor zichzelf te koken. Toch vinden ze gezond en lekker eten wel heel belangrijk. De sociale maaltijdservice van Stichting Thuisgekookt maakt dat ze langer zelfstandig thuis kunnen blijven wonen, gezond kunnen blijven eten en zich verbonden voelen met de buurt op micro- en de maatschappij op macroniveau.
20.000
Unieke websitebezoekers per maand
80.000
Bruto maandbereik van alle (sociale) mediakanalen